torsdag den 17. april 2008

Home sweet home!

Sådan der, så var jeg også lige hjemme på StoreBededagsFerie. Det er kun 2 uger siden, jeg sidst var hjemme, men allerede nu var det faktisk dejligt at komme hjem igen! - jeg kan nu godt li' at være der, og det er nok også ca. det eneste positive ved snart at skulle hjem fra efterskolen; at skulle bo hjemme hos mor og far igen -> det kan jeg egentlig rigtig godt overskue!
Men udover det er der meget lidt jeg glæder mig til at komme hjem til. Der er egentlig mest bare Mor & far, min kære broder Flemming, og Christina min bedste veninde!

My dearest friend!

De er egentlig næsten det eneste, der trækker mig i "Jeg-glæder-mig-til-at-komme-hjem-ad" -retningen. Dem og så min kære Stev! - udover dem er der ikke så meget, der gør det.
Især ikke Gymnasiet f.eks. Det er altså ikke noget, jeg ser voldsomt meget frem til, kan jeg lynhurtigt afsløre!
- Jeg frygter det virkelig, jeg er nærmest helt bange for at skulle det! Jeg er så bange for, at folk ikke kan li' mig. Og især også at alle bare er de vildeste Musik-hoveder, og så kommer jeg bare, og kan ikke rigtig noget, og tror at jeg skal have Musik på A-niveau. - hvad er det også for noget fis at tro? Det er jeg jo slet ikke god nok til i virkeligheden! Huha ... Det bliver godt nok spændende!
Så har jeg i øvrigt også fået et brev fra Skive Gym. om, at det ikke er sikkert, jeg kommer ind på Skive Gymnasie, da de arbejder sammen i Region Midt. - det er altså et meget vidt begreb, så det er jeg egentlig lidt spændt på at se, hvad de mener med. Jeg orker virkelig ikke, hvis jeg skal til et andet Gym., når jeg bor så tæt på. Men det er på den anden side også mit argument for, at jeg nok kommer ind i Skive. For det ville da være rigtig irriterende gjort, hvis de ville have mig til at rejse hver morgen, når jeg kan cykle til det i Skive.
Men nu må vi bare se, jeg får svar d. 9. maj, og mon ikke jeg er kommet ind? - det tror jeg nu, jeg er! :D

Ingen kommentarer: