mandag den 14. april 2008

A while ago since I've written

Ak ak, sådan kan det jo gå, at der går tid mellem ens indlæg et sådant sted som dette, men nu kommer der noget i hvert fald!
Jeg kan starte med at afsløre, at den røde farve i mine kinder, som jeg fik i Norge-landet, endte med at blive brun - meget rart. Men det er nu så småt ved at forsvinde igen - knap så rart.
---
Ellers lever jeg ikke umiddelbart et videre interessant liv. Jeg nyder livet på efterskolen, men ikke helt nok hvis man spørger mig selv. Det er som om, jeg ikke rigtig udnytter tiden ordentligt, og det frustrerer mig, for jeg synes egentlig, jeg gør hvad jeg kan. Ååååh ...
---
Jeg føles lidt som om, jeg er "kronisk træt og ked af det". Det er ret frustrerende, og især fordi jeg ikke helt ved hvorfor længere. Alt rodet i mit liv (og der har virkelig været meget!!) er ligesom efterhåndet blevet ryddet sådan rimeligt op i. Så derfor ved jeg ikke, hvad grunden er mere. Men der skal godt nok meget lidt til for at gøre mig i dårligt humør. - aldrig har jeg følt mig så meget som en Teenager, som jeg gør nu. Det er helt balstyrisk! Humørsvingninger og hormoner ud over det hele siger jeg dig! - ud over det hele!!
Åh, kunne det dog bare få en ende ... snart!
Mit roder ikke, men det er bare ... ja jeg ved snart ikke, hvad det er. For der ér virkelig ikke noget i vejen med det, mit hovede fatter bare ikke så meget .. :/ - bitter følelse!
---
Ellers takker jeg bare Gud for det dejlige vejr, han giver os. Især i går var det virkelig lækkert.
Hold op det var en mærkelig dag; Først var vi i kirke, og derefter legede jeg med Theresa og så med Samuel - super hyggeligt. Så gik jeg op på mit værelse, og dér blev jeg så ked, uden at vide hvorfor honestly. Jeg ved virkelig ikke hvorfor. Men så kom jeg til aftensmad, og Theresa spurgte om, om jeg ville med hende og nogle andre ned på stranden og se Solnedgang efter andagt. Det var super hyggeligt at være dernede, og det kunne jeg bare rigtig godt overskue! :)

- åh hun er så god hende Theresa! Hende er jeg glad for, jeg har !

Ingen kommentarer: