søndag den 7. september 2008

Intet nyt er godt nyt !?

Hold op hvor er det længe siden, jeg har skrevet her ..

April - det er meget længe siden !
- eller dvs. der ér faktisk et enkelt indlæg, som aldrig blev lagt ud, fordi jeg aldrig fik det færdiggjort .. Men det var i min travle tid som Efterskole-elev, og bare dét er jo længe siden !

For ja, jeg er stoppet på efterskolen. Det gjorde jeg sidst i Juni, og det var en hård tid. Jeg følte mig ikke klar til at forlade stedet, men samtidigt kunne jeg sagtens mærke, at jeg ikke ville orke at starte på et nyt år. - det ville blive alt for meget af det gode! Jeg ville bare gerne have haft et par uger mere med DE 07/08 ;




- ak ja, det var nu gode tider! Men jeg tror, det var godt, det fik en ende på det tidspunkt , det gjorde. For jeg nåede personligt ikke at blive træt af efterskolelivet, men det tror jeg, jeg var blevet, hvis det havde fortsat meget længere.

Faktisk savnede jeg det i lang tid slet ikke så meget, som jeg troede, jeg ville.
Men jeg kan godt nok godt mærke, hver gang jeg har været sammen med DE'ere, at jeg meget hellere vil være sammen med dem end at være på Skive Gymnasium.
Og nej, det er ikke fordi, jeg ikke har det god i 1.b, for det har jeg !
- men der er nu altså bare noget helt særligt over DE'ere !
... Jeg troede, jeg havde en masse at skrive, men jeg er vist faktisk lidt tom nu.
Måske kommer der en masse engang.
Men jeg kan lige kort opdatere omkring mig; Jeg går i 1.b, og jeg synes, jeg laver noget hele tiden, men i virkeligheden er mit liv meget stille og roligt. Jeg laver ikke så meget, som jeg bilder mig ind. Går i skole og laver lektier, går i IMU og er med i Udvalget der, synger i Kirkekor i Skive Kirke, og umiddelbart er det pretty much dét. Så er der jo så også weekender, hvor jeg helst hænger ud med folk, når det er muligt. Men det ér jo altså ikke fordi, det er så voldsomt. Alligevel stresser jeg over de mindste ting. Og jeg kan også mærke, at min vinter-deprimerethed allerede er godt på vej, selvom vi kun er i slutningen af oktober.
Det er ret ærgerligt !
Det er kun en uge siden, min Efterårsferie sluttede, men hold op hvor jeg allerede glæder mig, til det er ferie igen !
- åh, når man har tre år foran sig med Gymnasie, er det simpelthen for tidligt at være skoletræt allerede nu :/
Men udover det er det egentlig okay med det skole der. Jeg kan nemlig vildt godt mærke, at jeg kommer fra en efterskole med højt fagligt niveau. Jeg er pludselig god i skolen. - og det er ellers ikke noget, jeg er vant til, så det super rart :D
Nå, nu skal jeg da vist også snart i seng ..
- det er så mærkeligt, når man har skrevet sådan et indlæg her, og bagefter tænker man; "okay, det var måske alligevel også begrænset, hvor meget interessant det bestod af i virkeligheden ..."
Men sådan er det nu ofte, når jeg skriver noget .. - sådan generelt faktisk.
... man vænner sig til det !
Nu vil jeg lige lytte til lidt flere numre fra den nye helt fantastiske cd; "... elsker kun Dig"
og så går jeg i seng ..
- åh, jeg har lyst til at høre den hele, Hele, HELE tiden !! :)

Ingen kommentarer: