søndag den 30. marts 2008

2. dag på ski (dvs. i går søndag)

Sådan der - thumbs up. Det var virkelig en god dag! Lørdag, som jo var første dag, væltede jeg nok mindst 35 gange. Og i går var jeg kun i sneen én gang. Hold op en sejr! Jeg blev faktisk næsten helt god til det, og jeg var i hvert fald glad. Da jeg kom tilbage efter skiskolen, havde jeg virkelig en dejlig følelse indeni.
Jeg fandt ud af, at det slet ikke var så slemt, som jeg gik og bildte mig ind. Det vi lavede lørdag, var bare nogle åndssvage øvelser, og det var virkelig meget nemmere i går. - men der kunne man så også bare køre i sporene, der var der, og så kunne det næsten ikke gå galt.

Om aftenen havde vi det 'kjempegreat' i hytten.
Hyttens beboere er i øvrigt; Tina, Camilla N, Laura C, Victoria, Rebekka F, Theresa, Eline D og mig selv.
Men i hytten havde vi det super hyggeligt, lige inden vi skulle i seng, Rebekka gik helt amok - var helt oppe og køre. Af uforklarelige årsager vel at mærke. Men hold fast hvor var det sjovt. Ikke at det kun var hende, der var sjov. Men vi var bare alle mega trætte, så vi havde det bare voldsomt sjovt. Anders Rasmussen og Frederik Lind var der også, og de var bare 'med på den', det var fedt.
- det var virkelig en god afslutning på en god dag!
---

3. dag på ski

I dag har også været en god dag, jeg er også kun væltet et par gange, og det har virkelig været nogle dumme styrt, så det er ikke fordi, jeg bare ikke kan finde ud af det ... så meget i hvert fald ;)
Der har ikke været skiskole i dag, så der blev udbudt nogle ture, som man skulle vælge i mellem. Jeg har været på "Rolig-turen", det var bare en stille og rolig tur, som tog ca 1½ time. Det sagde Maksten i hvert fald, den ville, inden vi tog afsted. - meget lige til, så det var rigtig rart.
Jeg væltede som sagt ikke så meget i dag, så det har også været lidt en sejr for mig, eftersom jeg væltede overdrevet meget første dag, og bare ikke syntes det var sjovt!
- rigtig god oplevelse dér :D

Så har vi fået endnu et kærestepar på skolen - Bæveren og Line LA.
- man bliver helt glad inden i af at tænke på dem, de er virkelig søde! - så Tillykke til dem :)
---

(skrevet i går, 31. marts '08 ... )

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hmm... min første gang på ski var også i Hovden..med DE naturlig vis...

Skal du sove i snehule på turen?