mandag den 24. marts 2008

Hm, mandag eftermiddag ...
På fredag skal vi til Norge, og folket (med det mener jeg selvfølgelig Stefan Maksten og Kastrup) har sagt, at vi skulle tage at oprette en blog, da vi jo skal skrive Dagbog på turen. - ellers ville det jo ikke være en Studietur, det kan i vel nok se!? Ok ja ... Og hermed har jeg gjort det.

Påskeferien er slut om meget snart, få timer. Tanken er ikke umiddelbart rar, men det skal nu nok blive helt godt at komme ned på skolen igen i aften. Jeg håber bare ikke, der er sne dernede! - ikke at folk ville vaske mig, hvis der var, for den type er jeg ikke. Men sne skal generelt bare stoppes; det er koldt, og er upraktisk, hvis man har lyst til at gå i klip-klappere. Øv for det!

Men ak, nu må mit liv videre ...
- det passer ikke; jeg skal pakke!

Ingen kommentarer: