torsdag den 27. marts 2008

Det Forsømte Forår ... Ååååh! Den er virkelig ikke til at overskue.
Dansk i 10.c - godt nok, men svævende! Motivationen til at læse bogen forsvinder langsomt mere og mere, eftersom jeg allerede har set filmen. Øv for at jeg ikke vidste, at vi ville få bogen, to dage efter jeg gav mig til at se filmen. Kun to dage - hvor er det bittert!

---
Verdens mærkeligste dag:
"Hey 10.klasser, skolen får 3000 kr., hvis i medvirker i et projekt på onsdag. Jeg ved desværre ikke helt, hvad det er, det går ud på. Men de skal have noget hjælp til noget, de er i gang med. Det er en undervisningsdag, ikke en fridag! Og i 9.klasser, i skal bare have almindelige timer." sådan sagde vores kære forstander Stefan Maksten engang til middag. Der var ikke nogen, der fattede noget som helst, men det lød til at blive fint nok. - og vi skulle da i hvert fald heller ikke i skole.

Da vi kom derud, fik vi besked på, at vi skulle lave en film. 7 min. + - 30 sek. Der var en del regler for, hvordan vi skulle gøre det, og mange ting der skulle nåes. Og lige som man troede, man skulle til at stresse, kunne man tro om igen. I virkeligheden havde vi fin tid. Selvom jeg nåede at stresse lidt, blev det ikke til voldsomt meget. Så det var egentlig godt nok alt sammen ..

Men hold fast hvor var det underligt.

Åh ja, meget mærkeligt firma!
---

Vi skal virkelig til Norge i morgen! Ikke om jeg orker det, det ender garanteret med at blive super-duper, men lige nu gider jeg bare ikke. Jeg har aldrig stået på ski før, og jeg ved allerede nu, at jeg kommer til at vælte mindst 60 gange bare på den første dag. Og egentlig er det vel også fint nok, så længe jeg ikke slår mig. Men jeg har altså ikke umiddelbart psyke til, at folk skal grine af mig, fordi jeg er dårlig til noget. Hvis det nu var, fordi prøvede på at være sjov, se så var det en anden sag. Men når det ikke er med vilje, så skal det bare stoppe.
Øv for det.
Men det bliver spændende, og det skal nu nok gå alt sammen. Hovden virker til at være et rart sted, og under alle omstændigheder skal jeg da i hvert fald være der med dejlige mennesker. - så helt galt kan det ikke gå :)

Ingen kommentarer: